96

Efter att ha vaknat, blivit avbruten i uppvaknandet av en afrikansk jävla tant, somnat om, vaknat igen, insett att jag borde duscha men inte hade energi till det, somnat om igen, vaknat och sedan börjat lägga en liten mejk på lillögat insåg jag att jag borde.. raka av mig håret?!

Jag hatar min frisyr. Jag hatar min hårfärg.
Rött hår är så jävla, jävla, jävla, jävla, jävla, jävla fult?!


Okej, alternativet hade vart grönt.


Men jag tror nog hellre att jag hade rOxXaT en grön frisyr än en fakking röööööööd.
åååååååhåhdetghywsrfx..

Det går inte att se ut såhär?!
Vet ni vad det absolut sämsta är? Jag måste vänta tills det växt bort.
?!?!?!?!

Det går inte att göra en avfärgning eller nyansera bort det. FÖR DET ÄR RÖTT.
Det går inte att göra det mörkade, då blir det SVART.
Fitthår.

hehehe.. mitt fitthår är inte rött.
Då hade jag dött.
ÄCKELRIM!

HEJDÅ


Kommentarer:
Postat av: pubes

sv: men totally! jag har nog sett alla program over and over and over again, but i just cant get enough!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits