95

Jag gillar att upptäcka nya sanningar.
Till och med Lars Åsa passar in i min nya utseendekategori. Flickvänsutseende.
Måste hitta ett bättre namn på kategorin. Det är något med näsorna på dem..


Min favviskategori är den jag och Hästen upptäckte på Birsta i somras.

Båtansikten.


Lykke Li, Kristin Schaal och min finaste korv; Wikander.
Riktiga båtar i fejjan!

Det låter kanske inte så smickrande, men det är, som synes, rätt bra att se ut som en båt.
Så ni båtansikten där ute som ska skriva en kontaktannons men inte vet hur ni ska formulera er: varsågod.

Hajkäftarna är en annan favoritkategori. Nivet, folk som ler och visar allt tandkött i hela käften?
Hajkäftarna..


Jag kan inte riktigt visa er mina exempel på min nya kategori. Det är för.. fel.
Vilken kategori jag sällar mig själv till?
Vi som är perfekta. Jag är ensam i den kategorin. För tillfället har den bytt namn till Vi som är perfekta, bortsett från frisyren.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits