101 dalmatiner

Mm. Ja.
Man närmar sig lingonveckan här i skogen. Den vecka då jag måste äta lingonsylt till allt alltså.
Vad jag än äter; sylt, sylt sylt.

Hehe. Hehehe. Vore ju köng med en lingonvecka..

Var ganska under vädret imorse. Yr i bollen liksom.
Tog på mig mina skönisjenas (zappade förbi halv åtta hos mig. Killen som sa 'kanonis' till allt är min hjälte.)
Gylfen var demolerad. MEN JAG ORKADE INTE BRY MIG.
Så idag har jag öppen gylf hela dagen.

Gylf. Det är mitt hatord. Hatisord.
Gylf, storm, stolpe och bastu.

Japp. Nu är det snart helg. Jag älskar inte helger.
De är enbart en påminnelse om allt jag inte får göra.

Kommentarer:
Postat av: linnea

Orm hör även till orden.



Uschabuscha

Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejhej!



Vad tycks om kängorna,patronbältet och dom söta ringarna jag hade tänkt att köpa in? :)

Kolla in dom här: http://robinhoods.se/2010/september/lite-nya-inkop.html#comment



kram kram!

2010-09-10 @ 19:36:28
URL: http://robinhoods.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits