1 månads evighet

Tänkte checka av listan jag skrev för en månad sedan. Kul va?

To do.
-Skaffa ett jobb. - Jo. Det får man väl ändå säga att jag gjort.
-Fixa datorn - Den brann opp. Så jag ska beställa en ny. Liten.
-Byta abonemang - Abonemanget går ut september nästa år. Får således köpa mig en 3310 och refillkort på plats.
-Boka tid hos optiker - Har inte hänt. Kommer nog inte hända.
-Skaffa muskler - Jamen oj!..
-Mejla alla - Jovars. Många åtminstone.
-Ring resten - Ja. Jo. Done.
-Sluta snusa - Hähä. Nope!
-Börja äta bönor och linser - Ptja.. code for äta bättre. Hellz to the yeah
-Läs mer böcker - Jopp.
-Lära mig franska ordentligt - Nej, nej, nej. Däremot nyanja.
-Läsa upp biologi och fysik - Nej.
-Resstopp. Vill jag träffa folk får de komma till mig för en gångs skull. - Typ. Ungefär. har haft en obligatorisk resa till Umeå. Inget annat.
-Budgetera - Eh.. typ?
-Köp frimärken och allt därtill - Köpte frimärken. Postade aldrig breven. Post till utlandet är sämst.
-Ta inte livet av mig själv på grund av listan. - Alive and kickin.



Jo jag tackar jag! Inte helt utan att jag flinar som en ganska nöjd smiley.

- Fixa nytt pass.
- Kolla försäkring
- Skicka ett till mejl
- Boka saker
- Städa mitt rum
- Skaffa ännu större muskler och gå ner 5 kg till
- Överlev resten av 2010

Checkup om en månad.
Klartslut vargtjut

Kommentarer:
Postat av: pubes

tycker du ska skaffa muskler å gå ner 5 kg till INNAN du fixar nytt pass. its a winwin! jamenar, tänk om du träffar en modeagent på flyget ner till ibiza å han vill sajna dig, men bara mååååste se din portfolio först. vilket du inte har. då äre fanimig bra att du ser ut som hetast på ditt passkort! ;) (Lärt mig av Tyra herself)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits