snart 77!

Olle imorrn!
Fastnade i pixbox och bilder på ett liv långt borta. Där alltig började.. Mystiskt sagt va?
Hade tänkt skriva något kul men det får bli en lista istället.


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Vi grimaserar mest åt varandra.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Umgås inte med lipsillar!
4. Vad åt du senast? Pasta med fet creme fraiché och ett ton vitlök.
5. Har du fått någon komplimang idag? Ja! Jag tvingade Hästen att säga att mina bröst var bra. ..en gång i tiden.
6. Har du varit med i en rättegång? 12 stycken. Väpnade rån mest. Olagligt snygg är man ju också.
7. Är du polare med grannarna? Men satiken?! NEJ! Vi bor i ghettot.
8. Vilka språk pratar din mamma? vanligt morsspråk.
9. Vilka länder har du bott i? Singapore
10. Senaste piercingen? Pungen. Gjorde ont men är råballt!
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Imorgon. Till Sönsvall.
12. Gay? Ibland.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? En gång kräktes jag ihjäl mig av klyftpotatis. Sjukligt gott.
14. Har du äggat någon? Det skulle ju kunna vara att man mensar på någon? Det har jag inte gjort. Eller jo. Kanske lite en gång.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej. Men jag vill verkligen göra det.
16. Suger det här? Jag vill skriva något med snopp men jag orkar inte hitta på något.
17. Har du varit på stranden? Nej men på restaurangen!
18. Har du haft en stalker? Jo! En svart man som förföljde mig då jag bodde i spånga.
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Lloyd, Ellen, Monika, Stig, Anna, Christer.. är några av dem.
20. Hur bra är din syn? Lite sådär.
21. Har du varit på ett party? Jag vet faktiskt inte? Discon har man ju vart på. och på bal. Och på fest. Men party?
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Det kan du haja!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? I WILL HUNT YOU DOWN AND KILL YOU om du gör honom illa.
24. Har du varit utomlands? Knappt.
25. Har du sett din bästa vän naken? Ja. Alla mina bästisar. Ibland är det kul. Ibland är det skönt. Ibland är det ingenting. Ibland är det äckligt..
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Jag har bara vart på ett. då fick jag diarré i rte dagar.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Pappa skulle rymta till med et snett leende. Mamma skulle skaka på huvudet.
28. Var är dina syskon just nu? KriKri är i sin lägenhet på gatan jag inte vet vad den heter här i Vilhlemina och Kicki är i sin lägenhet ovanför kiosken i Umeå.
Ja. det finns bara en kiosk.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Hästen hade flyttat till ett ruckel i USA och jag var tvungen att förklara för hoom hur dåligt det var. Men för att göra honom glad tog jag med honom till Hollywood där vi var med i The marriage Ref. Han blev asglad är han fick träffa seinfeldt och jag trillade av en stol och låg kvar på golvet.
32. Vad ska du göra i helgen? Helgen får vara imorgon måndag. då ska jag till SÖNSVAAAALL. Kommer bli köng.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ”Påväg. Lugna sig. Vart står du Allan?"
34. När var du riktigt sjuk senast? Länge sen nu. Ganska konstigt.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Hoj oj oj.. Räknas Umeåkändisarna? Annars kanske.. Zetterberg. Den divan..
36. Vad finns i din bakficka? Har ingen! Har sällan något i dem om jag har en bakficka.
37. Har du färglinser? Nej, men jag känne folk som haft.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Skypade med Zyborg
39. Vad är det första du gör på morgonen? Bävar.
hah. Bävrar. Det vore ju kult
40. Vad ska du göra efter det här? Välja ut lite coola outfits för Sönsvallsresan. Det kan nämligen vara så att jag måste AeGa ut någon och då måste jag ju vara skitsnygg.


Så säger vi godnatt med den
här.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits