Den som väntar på en mage väntar 63 dagar till

Game on motherfuckers

 

Gamer som man är så köpte man sig ett headset idarååå.. Skaffade mig en ordentlig stol också.
Så nu ska jag gejma. Gamea? Gäjma? Gay-ma?

Hur stavar kidsen när de ska spela dataspel? För de säger väl knappast att de 'ska spela dataspel'?
Och JA, alla som spelar dataspel är kids, oavsett ålder. Att vara barn är bra.
Såpp!

Jag kollar mig själv i webcamen och låtsas att jag är helikopterpilot.. Det är vad jag gör med mitt nya headset.

 

Men hörni! Såg ni kalsongbilden?!
Har spanat in den ett par gånger idag. Vilken jävla kropp jag har?!
Om jag såg den bilden och inte visste att det var jag skulle jag önska mig den kroppen i julklapp.
Alldeles, alldeles lagom och vacker och mysig och bra. Ser ni att magen ser varm ut?! Eller inte varm, men sådär lagom. Visst?
Exakt en sån mage man vill vara nära i vinterkylan. Tur att den är min. Närmre kan man liksom inte komma.

Min kropp är den bästa kroppen. Till ytan...

MEN! ..nog saknar magen min en annan mage att gnugga sig mot. En mage shall never walk alone


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits