Jag vägrar lyssna

Jag sov av och till. Fram och tillbaka. Spelade pingis på köksbordet med gamla glasögon avsedda för halvblinda. Åt en god middag och skrattade så jag fick ont i magen. Firade att Martin fisit inför Kicki för första gången. Han är världens gladaste människa. Fastän han är ny sedan igår. Försökte få spaghetti att resa genom näsa och mun och kvävdes lite. Förlorade i kortspel. Outade kickis rapfobi. Summerade den här sjuka, sjuka, sjuka helgen. Hälsade på nya människor som kommer och går. Gick till Ica och köpte chips och saft. Kollade Bernard och Bianca och Never ending story i en pöl i Kickis säng. Fascinerades över hur många kroppar dom får plats på en så liten yta. Älskade mina vänner, nya som gamla. Kände tacksamhet för en stund mitt i allt det andra. Konstaterade att jag är bra på att vara människa i ett tillstånd jag tidigare aldrig upplevt. Känner mig livrädd för att åka hem. Provade en abtronic. Överväger erbjudanden om förändring.

Om det finns en muskel som gör att man inte hör av sig är min sjukt vältränad nu. Träningsvärker gör den också.
Så pass att jag tror jag kommer tappa den när jag kommer hem. Det kommer inte att fungera.
Vägrar 'skita i någon'. Så jävla värdelöst förslag. Jag hatar ju att bajsa. Dessutom oroar jag mig. Undrar saker hela tiden.

Vad är det för färg på någons tröja idag?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits