en hel 75a

Köngliga saker som hänt idag:

-Vaknade av en lunchinbjudan. En av topp tre världens bästa pojkar bjurra!

-Gjorde stan. Ringde Häst. Fann livet vara ljuvt.

-Gick "hem" (gissa hur mycket jag önskar bort citationstecknen?) och pysslade ihop en present till värdparet. Minglade vidare med Hästen internetledes. Såg bland annat mitt favoritavsnitt av Greys. Wawawiwa. Bjöd in honom till middagen. Eller så frågade han om han fick vara med? Oavsett var det självklart att han skulle vara med.

-Handlade mat på sommarens hemköp. Hittade allt på en gång.

-Möttes upp av Olle. Han bar kassen. Vi köpte whiskey och vin.

-Lagade två lasanger (sjukligt goda!) och hade ett bra trevligt kökshäng.

-Satt oss till bords. Hästen dök upp. Vi minglade på ett sätt få mormödrar förstår sig på. Relativt hög ljudnivå. P.g.a. distansen. (sjukt stort middagsbord..)

-Zyborg dök upp?! BAM.

-Mamma vann pris som bästa lärare!? BAM!

-Amanda hade hembakt cheesecake i frysen?! BA-BAM!

-VI SPELADE M.I.G OCH JAG VANN!? BADABAM to the BAM!

-Avrundade med Euskefeurat, bilgodis, ett slags snack man bara kan ha med Olle (och Amanda också för den delen, men det har jag ju inte haft chans att lära mig förrän nu) och hemligheter på post-it's.
Ni förstår väl att man känner sig.. på ett särskilt sätt?

Kommentarer:
Postat av: Gud

Världen barra:



GRATTIS MARIA PÅ TISDAG!!!



Kult att vara du alltså.

2010-10-06 @ 10:38:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits