eine kleine ny kategori

Nu har jag gått halva min promenad. Jag ska alltså gå så långt det går i Vilhelmina. Nu befinner jag mig på min arbetsplats.
Under min första timme kom jag fram till följande:
-Det är riktigt, riktigt tråkigt att gå en promenad.
-Vilhelmina är en väldigt vacker plats.


Jag har en ny kategori!
Den här gången handlar det inte bara om utsida, utan även insida.

Pojkar som läste tyska i högstadiet.

Det är min bästa kategori någonsin.
Nu har vi alltså:
- Hajkäftarna
- Båtansiktena
- Flickvänskategorin (jag måste ta mig tid att utveckla den. Men Alice i årets Idol får fronta tillsvidare. Ett typiskt face för den här kategorin. De övriga hithörande är små människor inte massan känner till.)
- Pojkar som läste tyska på högstadiet. Jag tror att man eventuellt skulle kunna utöka den till att innefatta alla som läste tyska på högstadiet. Måste bara tänka lite först.

Nåväl. Nu ska jag fortsätta promenaden. Yey..


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits