73 st. Mikaels dag

Det har hänt något jobbigt.
Jag träffade en gammal klasskompis. Från Umeå.

Han var snäll. Vi var ganska bra kompisar. Vi festade mycket.

Men det var jobbigt att träffa honom, för det borde inte hända i min oj så inrutade vardag.
Jag träffade honom på 'marknaden'.
Bara att gå till 'marknaden' var en utmaning, men jag ville verkligen ha munkar.

Jag träffade honom. Blev glad. Vi bytte nummer. Jag sa att vi borde hitta på något ikväll, eftersom det är mikaelifester i hela skogen, hela helgen.

Men satiken vad jag ångrar mig.
Jag orkar inte duscha? Jag orkar inte göra mig iordning för en utekväll?
Dessutom har jag ju Figlia att ta hand om. Henne får jag inte lämna ensam.

Men HUR otrevlig är inte jag då?
Eller kunde han tolka mitt utseende då vi träffades som om jag var en oberäknelig tjej?
Jag hoppas det.

Dagens look är lite Eminem goes cancerpatient/uteliggare.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits