69 Igår hade jag en rubrik

I någon serie jag sett så sas det att en av de personerna i ditt liv man aldrig får glömma är den som lärde dig how to sixtynine.
Det tycker jag är fint.

Jag tänker inte outa vem jag aldrig ska glömma.
Men man borde kanske göra en officiell högtidsdag av det? Uppmärksamma den personen. Tacka och fnissa och så..?

Man får kanske en blomma av någon som inte glömt bort en och blir kanske förvånad.
Man skickar en blomma, eller åtminstone en tanke, och kanske inte alltid med glädje, vad vet jag? Men att minnas.. Det är fint!

Och tänka bara, vad det ska slickas och sugas, sugas och sugas, slickas och slickas i hela världen den kvällen sedan.
Alla är glada dagen efter. Världen mår bra.

Det vore ju naturligt att utlysa den 6 september till International 69-day.
Vad säger ni? Firar ni med mig nästa år?

..ja, alltså inte MED mig så.. Jag firar på mitt håll, ni på ert, men vi firar tillsammans.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits