65



Tänker mycket nu. Soffan är en bra plats för eftertanke.
Jag tänker på mitt rekord på quadrapop. Det är ungefär 93000. Jag tycker det är ett bra rekord. Min bror hävdar att han har ett rekord på 500 000. Jag tänker på sanningshalen i det påståendet.
Jag tänker på hur löjligt sport är ibland. Särskilt på elitnivå.
Tänker lite på vad vi nyss sa när jag drack saft:
Pappa: 'Är saften god Maria?'
Jag: 'Mm!'
Krille: 'Har du gjort en själv eller?'
Pappa: 'Nehej!?'
Krille: 'Varför frågar du då? Så jävla udda fråga om saft?!'

Jag tänker på Hästen, som så ofta annars.
Försöker komma ihåg hur det känns när det är helt normalt att krua ihop sig bredvid Häst och ligga och dreggla. Kanske skämta om hur det känns att vara en kortlek.


Haha.. Hahaha.
Ett av mina bästa skämt.


Jag tänker på att jag inte kommer ihåg hur det känns och hur ledsen det gör mig.
Om jag bara kunde komma ihåg känslan av hur det känns att ligga där och skämta tror jag att jag skulle vara lite gladare.
Nu vet jag inte ens om han är på riktigt längre.

Det är läskiga tankar.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits