63 all my bags are packed

Jag tittade på The Tyra show häromsistens. Programmet handlade om mens.
Mens mens mens. Det var jättelöjligt. Och roligt!
Tjejer vägrade använda tamponger utan införingshylsa. Tss..
Pojkar visste ingenting. Cramps and remedies. Och menssex.

(Min framtida älskare Whitney Mixter sa det ballaste jag hört: I've got my redwings.
Det var coolt sagt. Tycker jag.)

Sedan pratades det menstrosor. Alla känner till menstrosan.
Jag hatar menstrosan. Och menskläderna. Jag sväller upp till det dubbla, så jag behöver byxor med mycket give.
Idag behöver jag dessutom vara snygg, vilket innebär att jag måste veta att jag är snygg hela vägen.
Därför införskaffade jag:



Det är egentligen en mens-kalsong. Men jag känner mig väldigt, väldigt sexig i den.
Lite kläder ovanpå min mens-kalsong, lite spraj i frisyren och ett fejkat glatt humör på den..
Fan vad jag ska ta saker på allvar idag.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits