62 Maria räddar världen




Okej medmänniskor, godhjärtade, givmilda, fantastiska medmänniskor, nu är det såhär:
Due to det kärva ekonomiska läget vi (jag) befinner oss (mig) i så måste vi hjälpas åt för att rädda denna värld. Världen skall räddas under perioden februari(ish) - maj(ish) 2011.
Jag ska göra det. Jag ska åka iväg, do my thing (vilket är att rädda världen!) men som det ser ut nu så behöver jag hjälp för att lyckas ta mig iväg. DIN HJÄLP, medmänniska. DIN viktiga hjälp.



Maria Räddar världen
clearingnummer 1585
kontonummer 61 28869
Bank Nordea



Se det här kontot som den lilla insamlingsbössan vid kassan när ni handlar; hit stoppar ni små mynt ni vill bli av med, eller störa sedlar för att lätta samvetet.
Så kom igen, ge mig en slant - Rädda världen!


Misslyckas det så lovar jag att jag bjuder alla som hjälp till på något coolt!
Typ en glassfest.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits