inte den utan en

Det gäller att komma ihåg att när en är arg eller besviken så bottnar det i en själv.
Om någon kanske inte vill göra något för att en sa att denne inte skulle göra det men sedan ber en om det och denne säger att det är för ens eget bästa denne inte gör det och en blir ett slags arg så är det inte på den, utan på en.
En är faktiskt bara tacksam, men det döljer en bakom en massa missriktad illvilja och besvikelse och det ber en om ursäkt för. För en bryr sig ju väldigt mycker om den och vill inte förstöra vad som finns kvar att inte förstöra.

Usch. Tycker inte om att förlora. Tur att SAIK verkar vinna phett.


Saker som verkligen, verkligen glädjer mig:

-Att Jimmie Dr. Sloan Ericsson äntligen fick göra mål, och det mot Timrå.
-Att Linnea kommer till Umeå imorgon och vi ska dansa djävulen med alla djävulskt bra människor. Sen ska vi mysa djävulen här hemma.
-Att Stina är i Skellefteå på lördag. Jag också. Då ska vi prata om djävular.
-Att mina pojkar ska umgås djävulen samma helg som Sanna och gänget ska klubba djävulen i Umeå.
-Att jag har världens bästa listor på spotify
-Att jag är klok, rolig, snäll, snygg och awesome.

Post uppdatering#1: Jag dödsljög visst. Skellefteå var inte alls på väg att vinna phett. Det stod 3-3, tredje perioden med 2 minuter to go.
Nu vann de förstås ändå. På straffar. Puss Lehtonen. Och Hadelöv. <3

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits