men ni vet

Men guuuud!? Det är fortfarande asskönt. Ass-könt.

Sitter och lyssnar på min awesome playlist på spotify vilken jag aldrig kommer dela med mig av. Musik är inte till för att delas. Den är min. Allt det där är min.


Telefonsamtalen ringda. Dejter inbokade. Filmen avklarad. Tvingades PRESSA fram en liten tår baraföratt.
Hoppas istället på Terms of endearment. Eller Steel magnolias. Lipa måste man ju.
Naglarna skippar jag. Spelar gitarr och sjunger högt istället.
Något jag kunde göra i the mansion men inte hos Lilla Familjen.
Och självklart, SJÄLVKLART, gör jag detta i mina nya underkläder, enbart.


Vad som saknas nu är tända vaniljljus och en gemenskapsdusch. (JAG VEET?! Helt omvänd..)


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits