Alla pojkar spelar hockey utom Maria. Hon är tjej.

MEN GUUUUD VAD SKÖNT!
Och lite tråkigt.

Först tänkte jag: 'Nu ska jag träna.'
Sen tänkte jag: 'Nu ska jag sova.'
Men nu tänker jag: Dricka ett glas vin, titta på Love Story och förhoppningsvis grina, måla naglarna och sen duscha i tolv timmar.
Dessutom ska jag ringa mina alla mina kompisar och säga: 'Hej det är Maria.'

OCH KARRA! Helvete..

Det var världens bästa dag redan innan.
AeGdE ut alla på seminariet, gick ut i vårsolen, hängde med Maja, blev anlitad att skriva för en tidning, shoppade loss med Lilla Hästen (köpte underkläder för hutlösa priser. Mycket Hanky Panky och Björn Borg. Passar bra på golvet. Mums.) Åt Familjemiddag med hela Lilla Familjen.. Allt är bra.

My head is exploding from all the awesomeness.

Nu har det gått alltför lång, dyrbar tid. Måste agera.
Tjingeling giirls.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits