Ping-pong

Sitter och L0Lar, mensar och kollar tennisfinalen.
Lyssnade på semifinalen på radion på joppeh. Precis som förra året trodde jag det var ett skämt. En sketch.
Väntade på en punchline. Fnissade då och då.
Jävligt o-kul.

'Söderling slår sin fantastiska forehand'
Jag fnissade. Tänkte 'det där är säkert insider-roligt, så nu borde jag skratta.'
Höll på så en kvart innan jag insåg att det var direktsändning.

L0L.


Andra saker:

-Jag glömde bort sveriges nationaldag. Förlåt.
-Mamma oroar sig för min mörka utväxt. Säger att jag är en sjukis.
-Brosche är fakking dubbel världsmästare?! Helt sjuk..t.
-Min livmoder menar blodigt allvar. L0L!
-Har massa nya kompisar på facebook. Känner mig svag.
-Åker till lycksele imorgon.
-Ring mig sen då?
-Aamen bra.
-Jaaah vi säger så
-hare bra
-vi hörs
-hääj

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits