men berätta!

Jag träffade Z sist jag skrev. Fattar ni? Henrik Z Zetterberg. Jared Letos dubbelgångere, som i sin tur har en annan dubbelgångare som dubbelgår med ett gäng andra celebriteter såsom Emile Hirsch, Oskar Linnros och James Franco som jag drack öl med och cirkeln bara jag förstår blev sluten.
Henrik Z Zetterberg var riktigt jävla divig och jag fick inte ta en bild. Jag älskade det som så mycket annat med Sundsvallsvistelsen.




Tog med mig Hästen hem och ett Vilhelminaliv har väl aldrig vart så ljuvligt?
Nu längtar man efter gången tid medan Schweiz skräller, köket luktar surströmming och jag fick mig en öl som inom kort kommer söva mig.
På tal om det så sömnade jag vid köksbordet imorse, efter en sorglig morgon, och sov sittande i 5 timmar.
Kom således schukt sent. Skönt att man är chef.

Dålig kopia av Johnny Depp i vem vet mest nu. Kolla in!
och en grej till - Robyn har gjort en cover på Try sleeping with a broken heart. Kan någon hitta den åt mig?
Och en grej till! - Vad händer på midsommar?
Häj.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits