midsommarfrågor från solskenssnår

Har gått omkring och bestämt hävdat att jag aldrig någonsin firat midsommar.
Det är ju en lögn av sällan skådat slag.

Midsommar 2009 var ju en midre succé i Luleå.

2008 var inget att tala om men det firades på sitt sätt.

2007 sköt jag hagelbössa, roadtrippade och hängde ut i Umeås skärgård i dagarna tre.

2006 var jag småkär och det i Skellefteå.

2005 sög banan men firades hårt. Jag snortade bakpulver (REKOMMENDERAS VAARMT!)
[bild saknas]

Åren dessförinnan är förhöljda i dunkel, men jag tänker mig att jag firade även då.
Så det är ju inte mer än rätt att jag firar hårt och länge även i år. Eller? Hallå? HALLÅ!?

Försöker dra mig till minnes vilka sidor det är flickor använder sig av då de ska shoppa på internet. En måste ju drapera sig vackert högtiden till ära, inte sant? Inte minst p.g.a. att jag ser exakt likadan ut som 2006 version of me. Fuct in.
Försöker dra ur er var, hur och varför ni är på midsommar. SVARA MIG!
Jag är på allt. Jag är nämdligän ledi.



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits