Max är bas

Hej. Nu ska max säga ngt till er:

hej alla kära och okära läsare! Hoppas ni har det lika trevligt som oss. Vi har en liten family-reunion i staden sundsvall... hade hellre varit i vackra fagervik men vad gör man inte för sina närmaste... Men nu ska iallafall maria få hälsa på våran kusin martin som bor mitt i stan och förhoppningsvis blir kvällen lycklig. Vet inte riktigt vart vi ska ut ikväll men jag har lovat maria att visa det bästa av stan och jag ska göra mitt bästa. Peace out, shulu lu lu!

Tack Max.
Vad säger Isa?

..hej...nej.

Och John. Ja. han bajsar som vanligt. På toaletten faktiskt. (max anm.)
JAG TYCKER MYCKET BRA OM SÖNSVALL! Fattar ni det?
Det beror på Håkanssons. Ni borde träffa dem.
Herrah!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits