fotbollspaus

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Father Kingdom

Vad står det i ditt femte sms?

Haha! Kan ändå inte se mms. Tack tack. Är födelsedagspresenten att du följer med till Spanien?

Vem ringde du senast?
Le cheval

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Nakenbild!!

Vad heter din ringsignal?
Cobrastyle - Robyn

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Hallå! Såg du mustachen eller?! -Hästen

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Hej. Tog mig i kragen och styrde upp inte bara ett utan ett par skarpa samtal till den där karln. Summan av kardemumman är lite att han inte klarar av att hantera mina upp och ned. Nä, inte jag heller. Och att de dåliga dagarna måste kunna bli bättre. Som att jag inte tänkt det. Minst hundra gånger. Suck. Jag vet inte vad. -Orrefors

Vem är din 13:e kontakt?

Bella Frimodig

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?

Carl Tinnsten. Ptjaeajamenae. Han är bra!

Ogillar du nr 5?

Myleus. Nej.

Har du varit i hop med nr 1?

Alexander Kaponen. Nejö!

Umeåvistelsen var förövrigt top notch. Jag körde strax innan två och grät hela vägen till Umeå.
Störtade in, tvingade Max att byta kanal och kände frid och ro. Jag älskar kärlek. Fick en bröllopspresent också!
Robyn Bodytalk pt. 1.

Hallå?! Så jävla bra!

Vi åt bröllopsmiddag och skålade i Törleys och dansade vals. Sen gick vi på TC. Allt var bra.
Packade ihop mig och lämnade umeå kring 21 igår. Har liksom sovit hela dagen fastän jag vart vaken.
Ska försöka förmå mig att fgörbereda en intervju nu, samtidigt som jag med det högra ögat tittar på när Spanien kissar på Honduras och det vänsta övervakar Seattle Grace Hospital.

Är det för mycket 80tal att sola solarium? Det ska jag nog fråga i intervjun.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits