På spaning efter den tid som flytt

HEJ. idag var vi i kå
ge och red på CHARLOTTAS HÄST GRINGOLO, han är störe en mamma, dom hade, skätl
ans-påny, ockso
två........
sen for vi hem till chalotta och Olle.
OCH såg på barn
pogreamem, det var
Babar.
ssSen åt vi pasta
grateng. Sen åt vi ksoklad-paj.
ADJÖ!!!!

alternativt:


Någon gång i januari. Ett datum jag inte minns.

Hej dagboken Idag har jag frågat chans på en kille! GISSA VEEEM!?
Hoppe Hoopestrå! Mitt livs stora kärlek. <3
Såhär gick det till: Andrea och Frida tjatar alltid att jag måste "fråga" på Hoppe. (Annars kan det bli försent) Dom sa att dom kunde vara mina brev nej jag menade bud.
Jag sa:- Okej då. Ä de då.
Sådå var dom det. Jag visste varför dom ville vara det men frågade ändå varför. Då sa dom: Om du vill ringa eller något till Hoppe Hoppestrå men, ville att någon skulle göra det skulle dom göra det. Och dom tjatade och tjatade till slut blev jag less och nästan skrek GÅ OCH RING DÅ OM DET ÄR SÅ VIKTIGT TELEFONNumRET ÄR -----!
Då sprang dom upp och ringde. Efter en stund kom dom ner så sa jag utan att tilla eller lyssna: Han sa nej.
Då sa dom något halt otroligt: Nej han sa kanske!
Inom mig hade jag hela tiden velat att dom skulle ringa och nu kändes de som hjärtat hoppade upp och ner i magen. Jag hoppade upp ur stolen och stod sedan förstenad: JAG SKA FÅ SVAR IMORGON.
Hejdå sa ett bär
O Gud jag är kär.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits