oförståeligt fnizZ

Tjenare Kukhuvuden!

Haha. Hhahahahahahahhahahha. hahahHhahahahaahahahHAHAHAHAHAHAH!
"Tjenare Kukhuvuden!"


Ja. Nejmen.. Hej! Hej och välkommen, båd herre och fru.
Mår lite bättre i kropp och gäl. Ögonen är det sämre med men det talar vi tyst om.
Idag åt jag frukost vid tre och brinner klockan nio. Det var smaskens!
Jag ser ut som en våldtäktsman som snart ska föda barn och livet är, av någon underlig anledning, gissningsvis samma underliga anledning som ligger bakom känslan av livskiss, riktigt reko.

Jag börjar skolan på måndag. *nErVoUs bReAkDoWn*


Nu ska jag läsa BANG. Äta världens äldsta chokladkaka direkt ur formen och eventuellt titta på Where the wild things are eftersom mitt vanliga filmsällskap väljer böcker framför umgänge ikväll.


Guuuu va söööt!

XoXo - snyggast_i_stan

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits