svunnen tid

Fan vad cool jag var då jag bodde i shthlm. Och snygg nå jävuls-k-t. Och rolig!
Vad hände?
Nu har iallafall söndagen börjat hända. Jag tror jag ska gå och väcka lilla hästen och fråga om vi kan leka kontor.



"Så låter det lite löjligt att säga dikter, iofs. Det är roligare att säga kuk."

"Jag HATAR saturnus. Planeten alltså. Skitplanet! Helt värdelös. åååÅÅÅHHRSCHH!"

"Idag införskaffade jag guldkort på SATS. Det kändes så sykiskt bra eftersom jag vann det.. -ish.
Väl på plats
på sats
träffade jag en ung man
han var trevlig han
'I can make you hard' he said
för han var ingen Swed
däremot är han PT
men inte nog med det
HAN VAR ASSNYGG!?
Jag la mig på rygg.
Slut."


"Jag var tvungen att  handla mat men köpte istället 7 olika sorters drycker. SJU?! Vad handlade det om?
Sockerdricka, Cola, nån jävla chokladmjölk, en alldeles för färgglad mjölkdryck av nåt slag, nyponsoppa, fläderblomssaft och cappucino med daim.
"

"Jag plågade mig just igenom ett stycke bonde söker fru. Och för att i ord illustrera vad jag känner för det programmet tänkte jag använda mig av ett riktigt kraftuttryck; fy farao!"


"Åh! Smurto!"

"Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag
FÖR POPCORN FINNS NÅGONSTANS HÄR I KADETTBYN!
Trala lala lala!
"

"Vet ni vad jag precis gjorde?
Jag åt ris.

RIS?!
"

"MAN ÄTER MYCKET KATT I UMEÅ.
Nej?! Va?.. Såg en asstor hund däremot! Såg väl ut att heta.. Lars?
Kram! =)"

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits