Bad kids

What to do? whattodowhattodoodelidoo..

Jahapp liXxom.
Registrerad på Freds- och konfliktstudier är jag nu och det var väldigt odramatiskt.
Jag hatar när det blir så. Ja hatare!
Jag vill ha en symfoniorkester och telefonsamtal från journalister som frågar hur det känns och gratulationskort och.. sånt.
Men jag fick bara disk. Och ett erbjudande om att köpa en 20"TV av en handikappad man i hissen.

Iofs var det fyra små överraskningar; Två long gone kompisar dök upp. I klassen. Superduper.
En tjej kände (haha jag skrev "tjände" först..) mig fastän jag inte kände henne.
Vi är  4 vilhelminabor i klassen.

Det kan bli bra. Inte på grund av det senaste utan pågrund av att jag är snygg.

Förresten. Skicka HAITI till 72900 och skänk 50 kr till UNICEFs insamling.
Alla som inte skickar är våldtäktsmän.

Kommentarer:
Postat av: Linnea

Haha, lilla Vilhelmina är överallt. Jag glömde vad jag skulle skriva men det var något om gratulationer och champagne, du får hitta på innehållet själv men med de orden. Puss




Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits