Jobs blow

Jag är sugen på att göra en helt ny blogg. Den här bloggen har kommit att bli en av de tråkigaste i världshistorien.
Det står i direkt konflikt med min person.

....

Men ja, jag är ju sugen på salami också.


Försöker foka på att foka. Just nu är det för-fokusering happenin'.
Jag är inte vid särskilt gott mod och därtill jävligt lynnig. Fastän jag är fokuserad på att göra allt som står i min ytterst lilla makt att försöka förverkliga en värdig framtid så är jag ganska säker på att jag inte kommer att lyckas.
INTE för att jag är på dåligt humör utan snarare för att människor i min direkta närhet insisterar på att det är något fullständigt orimligt jag försöker ta mig an. De ser ut som Kishti när de säger det också.
..så det är ju roligt iallafall.

Låt säga att jag hittar ett jobb.
Sannolikheten att jag tjänar tillräckligt med pengar är fakking noll.
Skulle jag dock tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för att åka iväg så har jag ingen som helst idé varför jag åker.

Jag är inte vid gott mod.
Imorgon åker jag hem.

Åh vad roooligt.

To do.
-Skaffa ett jobb.
-Fixa datorn
-Byta abonemang
-Boka tid hos optiker
-Skaffa muskler
-Mejla alla
-Ring resten
-Sluta snusa
-Börja äta bönor och linser
-Läs mer böcker
-Lära mig franska ordentligt
-Läsa upp biologi och fysik
-Resstopp. Vill jag träffa folk får de komma till mig för en gångs skull.
-Budgetera
-Köp frimärken och allt därtill
-Ta inte livet av mig själv på grund av listan.


Ni får gärna lägga pengar på hur lång tid det kommer att ta att beta av listan; vissa delar av den; om jag gör det alls.
GODNATT

Kommentarer:
Postat av: linnea

Jag reser till dig men du är aldrig hemma!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits