Jag kan inte sova fastän jag borde kunna ...

Jag kan inte sova fastän jag borde kunna det. Man har ju sysslat med skiten i snart 24 år. Med livmodern inräknat är det mer. Mamma sa dock att mina sömnproblem började när jag gick sjuan, så kanske just exakt 24? Ganska många vakna nätter de senaste 10 åren. På tio år borde man vart vaken mer än 365 dagar? Det är ju minst en gång i veckan. Räkna ni om ni vill. Jag orkar inte. Jag har kunnat sova normalt just strax över hälften av alla år jag levt, så varför blev jag så dålig? Ikväll beror det på en ursäkt jag inte tänkt be om. Tror jag. Tänkte ihjäl den tanken nyss iaf. Det handlar om sex. Såklart. Allt och inget i mitt liv gör det. Funderar på att enbart blogga om sex fram tills att jag har det igen. I min värld är det omkring 120 dagar från idag. Inget bra sägs på ämnet. Jag skulle skriva mycket bra. För alla. Dock vet jag inte hur det skulle gå till.. Måste bli lite listigare först. Nåväl, tror att det vore bästa botet för min frustration. Alla gillar ju sex förutom de som inte har det. Kanske skaffar jag mig också ett gäng tjejer som pratar om det, som sist nivet? Eller rent av pratar med dem igen? ............haha!? Påtan, som man säger med t9. Mitt första issue skulle iaf handla om sexting, sexchatt och chattroulette. Kanske också tfnsex. Jag skulle vara bäst på det. Att prata om det alltså. Utförandemässigt.. Ger mig själv 3/5 sett till åren som gått.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits