hetskorv

Nej, det blir inget av sexandet. Blev rätt less på mig själv.
Finner mig själv lite lost on malmoe station och jag är ju inte ens i malmoe. Har aldrig vart heller, så ni förstår kanske hur vilset det är?

Egentligen vill jag bara ha en kompis att dricka te med. Någon man faktiskt kan se och ta på.
Uppskattar förstås vänner man åtminstone kan höra, de är bättre än inga alls,  men det börjar bli för mycket Molgan över alla dem. De kan liksom inte bekräfta sin existens. Det kan vara inspelade röster. Automatiska texter som ploppar upp. Jag vet inte? Jag vet inte om de finns på riktigt. Jag kanske är insane in tha brain. Insane in tha membrain.

VET NI VAD SOM HÄNDE NU? När jag skrev att jag ville ha en kompis fick jag ett sms av min kompis Pedvink.
Pedwinkssen, jag kommer och hälsar på i helgen. Insha'Allah!
..fast jag får ju inte resa. Jag ska spara pengar för att resa sen.
Skulle vilja åka till sthlm i helgen och se Robyn. Se Linnea. Se Pedwink Zyborg och Ice-H..
Alternativet är såklart att sitta hemma med ett strypt internet och femton kilo tvätt. Iofs BBQ på Wilhelmina Hotel men jag VILL INTE GÅ DIT SJÄLV.


:´(


Istället får jag sitta och klösa skorpor från hårbotten. Det är ganska mysigt.
Kanske blekte lite för hårt, men satiken så snyggt det blev. Värt varenda skorpa.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits