..hallå moppepojkar

Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden. Vaknade 08.00.
Låg kvar i sängen till tio.
Drömde att jag gifte mig med en man som krängde hörlurar på ett flygplan.  Och ja, han 'krängde' dem. Han sålde inte.
Fick välja mellan två vigselringar; en i vitt guld med två rader små diamanter i 18 karat och runt varje sådan ännu mindre i 24 karat. Sjukt bra ring.
Men jag valde den andra. Den dåliga. Den var 2,5 cm bred och med diamanter stod det: Förening. Fight. Förtroliga.

Planet landade på parkeringen där tivolit var i Sundsvall. Det var fel för jag var påväg till London.
Blev ledsen och min nya man försvann. Träffade en bartender som gav mig tomma ölflaskor och sa 'Drick!'.
Blev irriterad och försökte få tag på Hästen samtidigt som jag försökte komma på ett bra sätt att berätta att jag var gift. Han svarade inte och jag visste att det var dags att vakna. Då fick jag ett sms (dröm-sms that is): Jag vet allt. Ful ring. Ha ett bra liv.

SLUT.

Har loggat in på hotmail och ser att jag i inkorgen har ett oläst mail. Jag vågar inte öppna det.
Kotsekula m'mimba.

Går och vattnar blommorna istället.
Fy fan.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits