Ge mig socker ffs!

Vad ska jag göra med min sexuella frustration?

Jag behöver er hjälp. Tips och trix.
Och säg för helvete inget dåligt för då dödar jag er.

Säg tillexempel inte

- att jag ska ha sex med någon.
- att jag ska ha sex med mig själv
- att jag ska meditera
- att jag ska prata om det.
- att jag ska äta choklad istället
- att jag ska träna istället
- att jag ska titta på porr
- att .. inte fan vet jag? Säg inget dåligt.
Säg bra saker.

Vad gör ni när ni inte får det sex ni behöver? Eller har ni sex jämt? Isf kan ni dra åt helvete.
Jag vet inte vad jag gör? Jag brukar ha sex när jag behöver sex. Oftast.
Nej? Nej. Ibland, men inte alltid. Sällan, till och med. Om jag får bestämma. Men det kan jag ju inte.
Åååh nu blev jag arg på det också!?

Jag har läst 'Erotiska berättelser'.
Fan.
Det var en bok jag brukade titta i när jag var liten men tyckte den var tråkig för det inte var några bilder.
Det fanns en annan bok med bilder i bokhyllan men den går inte att hitta nu. Tur det kanske?
Nu har jag iallafall läst erotiska berättelser. Fantastisk bok.
Fuckar upp mig totalt.

Jag behöver bli uppfuckad. Tänker mig att diskbänkssex vore något.
Men tänk!? Eller sex i vatten.. Eller! åh.. sex.
Sex är bra.

VAD SKA JAG GÖRA!?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits