Game on

Är fortfarande ganska upprörd. Fakking brudar.

Jag fick lite feeling igår. Det är skönt att veta att man är game.
Jag älskar att vara game. Ser verkligen fram emot att gamea ut i Umeå till helgen.
Mjauosa! Game. Game. Game. Gaaaaame. Gäjm. Gö-gö-gö-game.

Såpp. Fäärdi.


Jag är inte så hungrig. Köpte en pizza ändå.
En ostrulle. Jag kommer inte äta så mycket av den.
Men den är en del av mitt game. Den och Flickan Vickan i örat.

HAHAHA! JUST FAN! I går när jag pratade med honom så ringde Sirran mig på en annan telefon. Hon bad mig gå ner på hennes rum och ta med mig något från hennes garderob.
Öppnade garderoben, fortfarande med Vickan i  örat.

SÅ RASAR STÅNGEN NER. Blir aprädd och skriker till. Vickan skrattar hysteriskt.

SÅ RASADE ENA VÄGGEN PÅ GARDEROBEN IHOP!

SEN ANDRA!

SEN TAKET!!!!!!!!!


hahahahhahHAHAHAHAHAH WTF!? GARDEROBEN KOLLAPSADE!!? Sjuk grej. Kände mig som en liten tecknad figur i en tokig barnfilm.
Skrattade. Ihjäl. Mig.

Gosh. Längtar till Umeå. Nu ska jag äta socker.
Sen är det bara en regel kvar att bryta mot.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits