fysisk funktionsnedsättning

Så.. här ligger jag utan att sova.

Slafsade just i mig det sista av kladdkakan och därefter makaronilådan.
Det är helt i sin ordning att äta det i den ordningen. Dagar som denna.
Bra att avsluta dem också. Tänker tillbaka på dagarna man åt en konservburk skivade champinjoner och sedan sprang för att spinna i 1.30 h.. Sjukt.

Jag har fått nog av mig själv nu, men kan inte låta bli att efterhands-älska att krasha.
Komik. Lyteskomik.

Ska försöka tillförskanska mig lite dagsljus imorgon. Kanske städa upp min rum hos pappsi.
Det har vart ett kaos av flyttlådor och sopsäckar sedan -08. Ny frisyr på måndag (och nej, det blir ingen Britney Spears) och därefter resten av livet. Jag MÅSTE skaffa mig lite självdiciplin.


Måste skriva färdigt mejl också. Mejl som 'inte är så seriöst', bara håller avgärandet om en livslång fröm ska gå i uppfyllelse eller inte.
Tjollahejsan..

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits