Local Area Network-söndagsparty

Vi sitter och LANar. Elma och Kungen och Solitare. Och A DOUBLE SHOT AT LOVE - THE IKKI-TWINS. Bra med boobs. Dubbla boobs.
Det går inte att göra texten otjock och det irriterar mig, som så mycket annat.

10 FAVORITER
Färg:
Grönisch
Mat: Paj!
Affär: Coop på ålidhem.
Film: Allt från 80-talet. Allt.
Bok: Slut på fattigdomen - Jeffrey Sachs
Djur: Dissen och Fillidutten
Årstid: Nuet
Veckodag: Onsdag.
Glassmak: Cherry Garcia
Tid på dygnet: 19:10


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
irriterad och rastlös
Smak: Hud
Kläder: En genomskinlig acnetröja. Passar bra till mina varma eftermensboobs.
Plats: Hemma hos mig på morgonen.
Nagellack: Kornblå!
Tid: 1628
Sällskap: Hästen.
Irritationsobjekt: Alla motherbrothers


7 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
ptja..?
Brutit mot lagen: Varje dag!
Blivit arresterad: Njae.. inte riktigt. Än.
Badat naken: Ja! Förra sommaren! Sjukt bra!
Varit med på TV: OM jag kommer in! Jag kommer knappt ut.
Kysst någon du inte känner: Hahaha! Ja!
Sårat någon: Hahahah! Ja!


5 VAL
Mobil:
en fulblommig
TV: Jag vill ha en störe. minst 50"
Schampo:
Project runway-shampot
Tandkräm: ingen aning
Parfym: Versace Woman


1 PERSON
Du kan berätta allt för:
Hon som borde vara på andra sidan jorden.
Du ser upp till: Horsie. Han kan allt.
Du inte gillar: Ubbe


2 VAL
Kaffe eller te:
Te. Clipper!
Hemmakväll eller utekväll: wliwlawle wlewle wluwlewle


1 ÖNSKAN: Ett glas vin.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits