Gyllene Tider - Upphetsad

Typiskt mig att gå för långt.
Inte bokstavligt talat dock. Det händer sällan.
Kanske händer det ibland i heels, men det är så sällan att det inte är nämnvärt.

Nej, det är annat jag går för långt med.
Ivern tillexempeln. Ivern tar mig alldeles för långt.
Märk väl den frekventa uppdateringen. DET ÄR IVERN!
..och en stor latte.

På tal om latte så har jag införskaffat en mjölkskummare.
På tal om köksatteraljer så brann min stavmixer upp förra veckan.
På tal om att brinna upp så har jag en paj i micron. Hemmagjord förstås. God.
På tal om gott så är jag ständigt sugen på sötsaker. (  ;) )

Herrah

Kommentarer:
Postat av: kicki

hahahahahahahhahah ahahahahahahahHHAHAHAHAHHAHAHAH

Jag kom just på en sak som jag inte har berättat.

Sist jag var på shape up och du gick på toaletten skickade jag och John sms till Löjtnant brännvalle ller vad han nu heter från din mobil..

Vi skrev "Hej. Vad gör du nu för tiden. Kram"

ahhahahahahahahhahahahh h hhahahahahahahahahahh h h ahahahaha


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits