Dum-Ricke

Jag gillar inte min nya mobil. Jag kan inte ha en rödblommig mobil?!
Richard din rackarns försäljartyp.. Komma här och göra mig till nån sorts tjej med blommig mobil. Nån måtta får det va!?

..Och som inte den blommiga mobilen vore nog så följde det med ett matchande mobilsmycke?!

Hahahahahahah. Va!? MOBILSMYCKE?!
Jösses amalia.. Vem är jag?

VARSÅGOD PUBES!


Nu ska jag installera all blommig skit. HEJDÅ?

P.S. Jag skickade ett brev häromdagen. Ritade en båt och skrev saker. Har inte fått några reaktioner. Börjar bli nervös. Vad ska jag göra om båten inte gillas? D.S.

Kommentarer:
Postat av: linnea

hahaaahaa, du har en blommig mobil. Jag reagerar på dina tidigare brev fast jag kanske är dålig på att dela med mig av mina reaktioner. Jag blev väldigt glad, jag hoppas denna mottagare också blir det.

Postat av: pubes

ja det var lite gay det där faktiskt.... men tack för bilden!

2009-09-10 @ 19:33:21
URL: http://pubes.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits