Tre



Grisarna är tre. Jag tror Stina-Lee kommer föda om tre dagar. På dressman kan man köpa tre och betala för två. Jag har missat de tre första avsnitten av Gossip Girl s02 och jag har shoppat i tre butiker för att pyssla ihop en sån liten grej som bara jag kan.



En liten spoiler. Preview. Förhandstitt. Det bev lite tokigt i slutet, men bra ändå.
Busigt, busigt, som jag skulle sagt.


Vet ni, på tal om grisar, vad jag inte kan få nog av?
OG. HA. Kriminella gäng. Undre världen. Organiserad brottslighet.
Jag önskar man kunde läsa Hells Angels 30 hp

Och på tal om grisar 1.1. Mina boyfriends är så förbannat mycket mer girlfriends än mina girlfriends.
DRAMA!

Nu får ni ställa tre frågor var.
Tidigare då jag bett er göra det har ni dissat mig totalt. Därför ber jag er inte nu; jag KRÄVER att ni ställer tre frågor. Jag svarar på allt. *pRoMiSe*

Kommentarer:
Postat av: pubes

om du gillar det ska du läsa "el choco" rekomenderar min Markus dig.

Postat av: pubes

sv: jamen jag ska snart på praktik på dagis och har inga inneskor, så därför köpte jag dom!:)



1. Dela merej av dina 3 bästa skönhetstips!!

2. Vad för sorts smink använder du dig av??

3. Kan du ha en sminkguide i din blogg????

2009-09-22 @ 23:28:04
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Hockey!

Jag är ytterst förbindlig, så även nu. Here goes:



1. Vilken storlek (cmxcm) är det gulliga pysslet?

2. Om jag sitter på dina axlar, vad gör jag inte då?

3. Vad har dina boyfriends gjort för att få sin manlighet nedtrampad på detta vis?



MVH

"Tacksam för svar"

2009-09-23 @ 00:44:47
Postat av: linnea

1. Vad händer i helgen. ( jag hoppas inte du redan svarat på detta i min blogg )

2. När åker du till Villepille nästa gång?

3. Har du hår på snoppen?

2009-09-23 @ 12:31:54
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Harvey Adams

*Hoppas att Stina-Lee får missfall ^^*

Nu kanske jag låter som en elak människa, men erkänn... vilket av dessa inlägg hade varit roligare att läsa?

1. Jag fick min underbara unge, wieeeh... eller nästa alternativ:

2. Nej, min unge är död/grovt handikappat snyft snyft

Jag skulle nog hellre vilja läsa alternativ 2...

2009-09-23 @ 18:02:41
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits