Kläng

Mamma ska ringa och jag ska berätta varför det känns 'sådär'.
Jag vet inte vad jag ska säga?

Det blir antingen 'För att allt suger, morsan!? intefan vet väl jag?!'
Eller '..............................jag har orena tankar.........................'
Eller 'För att vi alla en dag ska dö.'
Eller 'wiiioouuuwlähwlähwläääääÄHHHHh'
eller ........ Nä jag vet inte. Vad ska jag säga?

Jag röstar för alt.#2. Konstig stämning kan vara kul.

'Hej gumman. Hur ääär det egentligen, va?'
'.................................................jag har orena tankar..........................'
'..................................................................................Ejaha? eller.... va? ....Ja-aa.............'
klick.

Nä. Nu måste jag skriva ett sms till brevmottagaren och be om en rekation.
Åh. så jävla klängig.

Kommentarer:
Postat av: pubes

Mnjaa.. Risken finns att Carin öppnar samtalet med en sån kommentar också;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits