Fem





Fem. 101. (Jag kan faktiskt det där med det binära systemet. 0, 1, 10, 11, 100, 101, 110, 111, 1000, 1001, 1011, 1011, 1100 osv.. Datorer och sånt. I know stuff.)
Fem myror är fler än fyra elefanter. (Du är O:et i tjoffet)
Det femte elementet. (It must be found. There's no future without it!)
Matteus. Det var den femte lärjungen. (Firas i morgon, om man är katolik.)
Fem flaskor Staropramen Granat Prague önskar jag mig.
Fem svettiga, långa, blodmakande kilometer sprang jag för att få ut de, som oftast, missriktade aggressionerna.
Fem armh'vningar till önskar jag min kropp kunde klara av.
Fem minuter återstår av bloggandet för dagen. Tänker mig ett fotbad följt av mani-pedi och självklart, självklart önskar jag Glas var här med ett glas rödvin sägandes; 'Det är bara med dig mina naglar ser såhär bra ut'.

..men du; det är bara med dig jag känner mig så bra. (fingrarna ville skriva 'bar' och kanske ligger det någon sorts sanning i det också.)

Fem.



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits