criminal minds

På nattklubb vid Stureplan hittades civilklädda 0,3 gram kokain i hans ficka.


Ha ha ha...



2009-09-23
23:26:44
Maria skriver:

Och jag tror att de fortfarande är kvar i stan och gömmer sig i två eller tre olika lghtr de hyrt i tredjehand genom någon kompis kompis och de kommer inte lämna lghtn förrän om en vecka, då allt lugnat ned sig lite. då drar de. jag är helt hundra.

I know stuff.

Spenderade 8 timmar i goda böcker idag.
Ansiktet fullt med latte, te, solrosfröröra och kärleksindränkta schmäckbollar. Satt stol och tänkte på den psykologiska värken i hela kroppen samtidigt som jag lyssnade på jazz.
Baby ringde. Ett år sedan sist. På- och avtårar.

(Jag drömde en yvig dröm inatt.
Jag hade samlat alla mina vänner och bekanta i Vilhelmina för att genomföra en hemlig operation. Vi gick under namnet 'Djurrättsorganisationen'.
Jag var lite Hitler och i mitt ansikte fanns bara död, orkan och kriget. Folket tvingades gå march ned till Saiwa och under marchen dog flertalet av dem som står mig närmast.
På detta krävde jag kvitton. De som stod mig närmast fick sin död utskriven på fina kii-kvitton och de som inte stod mig lika nära fick länstrafiken-kvitton. Jag samlade alla kvitton i en mapp märkt 'DJUREN'.
Väl nere på Saiwa upptäckte jag en liten bäbisapa som jag tvingade min syster att ta hand om. Alla grät och jag var förbannad. Bestämde att vi skulle genomföra ett gympapass.
Väl på bryggan såg jag något rött och vitt blänka till i vattnet. Tvingade någon att hoppa i för att undersöka saken.
Killen flöt några minuter senare upp till vattenytan. Död nå jävulskt.
Jag blev förbannad över att få ytterligare ett kvitto utskrivet och tvingade i någon annan, denna gång med kamerautrustning fastspänd på huvudet.
Flöt upp död och utan kamera.
Skällde ut alla närvarande för att jag nu hade 8 döds-kvitton att hålla redo på och tänkte att jag var den enda som kunde göra något rätt.
Hoppade således ned i vattnet och såg det rödvita dundra emot mig och dra ned mig i djupet.
I panik försökte jag ta mig loss och simma till ytan men det var omöjligt.
Hade samtidigt någon sorts övernaturlig konversation med det rödvita som ordlöst sa: 'du måste se oss' Öppnade ögonen och möttes av Nils blick.
Nils var en vit mördarsjöjungfru. Bredvid honom simmade hans bror. Röd.
Jag började gråta och sa 'Jag vill dö' och kände sådan kompakt skräck att jag blev tom. Allt var meningslöst.
Andades in så mycket vatten jag orkade och somnade in ganska fint till Nils 'Ingen måste dö' och kände hur de släppte taget.
Vaknade dock till av att någon bitchslapade mig och skrek vakna.
Det var min syster och apan.

Blev ...rosenrasande. Tog apjäveln i famnen och beordrade hela sällskapet att ställa in sig i ledet för nu jävelarrr skulle vi gå till ap-samhället och lämna tillbaka bäbisen som distraherade oss från att uträtta vad vi var där för (vilket jag inte har någon som helst aning om vad det var).
Väl i apbyn, som låg nästgårds, möttes jag av Bigmama. Vördnadsfyllt räckte jag över bäbisen.
Mama var enorm. Slällde sig upp och vrålade.
Jag tittade bakåt mot mina vänner. Vände mig om igen och såg bigmama's käft komma emot mig.
Hon bet av mig huvudet.

The end.


Folkmassor - ditt sätt att agera med andra människor/ hur du känner inför social interaktion
se någon dö - se sina egna känslor för någon dö
Lik - förnekade känslor eller händelser
apor- hemliga fiender
syster - kvinnliga sidor
vit - halsschakrat - ditt sätt att uttrycka dig.
röd - sexualitet och förmåga att läka
sjöjungfru - undermedveten kärlek
vatten - känsloströmmar
8 - död
tomhet - bristande relationer
rädsla för döden - önskan om att fånga någon/något

Tolka nu, mina vänner.)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits