hets

Varför i allsindar ska allt ske på en och samma gång?

Oh du milde tid, vilket drama!
Jag vet inte var jag ska börja? Jag sitter bara och adrenalindarrar.

Jag svarar på era oj så rolig frågor till att börja med:


Dela merej av dina 3 bästa skönhetstips!!
Strunta i alla skönhetstips! Jag tvättar inte ansiktet varje dag och jag glömmer borsta tänderna ibland. Jag sover asdåligt och dricker inte så mycket vatten men ändå är jag så förbannat snygg att jag speglar mig flera timmar i rad.
Självdistans är bra, så när du är som snyggast ska du vara ful.
Och alltid lång nacke! Nackar är snyggt!

och jo! fransk manikyr! Mmm.

Vad för sorts smink använder du dig av??
Kanebo sensei fluid finish foundation. Och annat av kanebo. och Make upstore.
Kvalitét. Fifaaan vad jag dissar isadora och budgetgänget. Usch! Tvi! Tvi! Tvi!

Kan du ha en sminkguide i din blogg????

Mnjaa.. kanske. Det är inte riktigt min kopp te, men anything for you!

1. Vilken storlek (cmxcm) är det gulliga pysslet?

Time will tell.

2. Om jag sitter på dina axlar, vad gör jag inte då?

du står inte på marken och det känns skönt i skruven

3. Vad har dina boyfriends gjort för att få sin manlighet nedtrampad på detta vis?

De skvallrar och sprider falska rykten om min sexualitet.

1. Vad händer i helgen. ( jag hoppas inte du redan svarat på detta i min blogg )

I morgon åker jag till Haparanda, för att sedan återvända till kvällen och titta på hockey. På fredag åker jag till Umeå och där planerar jag att förtära så förbannat mycket öl tillsammans med plutonens finest. Sen ska vi dansa disco och det hoppas jag händer på Shape Up. Dock pågår Umeå Pride för fullt och samtidigt som shapeup så är det förstås avslutningsfest på äpplet, vilken jag tror kommer bli epic.
Om jag är riktigt listig och slug, eller riktigt snäll och söt, så kanske jag kan lura med mig mina brutalmanliga krigskompisar på gayklubb.

2. När åker du till Villepille nästa gång?

Ingen aaaning. Durå?

3. Har du hår på snoppen?

Så myket att den inte ens syns.

*Hoppas att Stina-Lee får missfall ^^*
Nu kanske jag låter som en elak människa, men erkänn... vilket av dessa inlägg hade varit roligare att läsa?
1. Jag fick min underbara unge, wieeeh... eller nästa alternativ:
2. Nej, min unge är död/grovt handikappat snyft snyft
Jag skulle nog hellre vilja läsa alternativ 2...

Vad elak du är. Du ställer bara en fråga.. :'(

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits