Det här är ett gästinlägg

..................Näemen. "okej".
Gästbloggaren fastande i en porrtidning och här sitter jag och låter oss bygga ett hem.
Det är torsdag och jag bryr mig inte alls. Man måste nämligen inte det i de bästa av sällskap.
Förhoppningen var att han (och nej SusyQ, det är inte Nils jag skriver om..) skulle skriva föreviga en av alla sina fantastiska texter här. Men Janna J i Helvetet tog tydligen över och jag har bara mig själv att skylla.
Tack Maja för stödet BTW.


Jag vet inte om jag sagt det förr, men Umeå är fab.
Och jutte, jutte. Jag har en skämsig sak att erkänna; OC s01e?? då Seth Cohen har sex. .  så fruktansvärt skojsigt.

Nåväl. KramiZ*

Kommentarer:
Postat av: pubes

Vet du? När jag gick in på din blogg tänkte jag "Undrar om det är Nils hon skriver om?". Är jag så förutsägbar?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits