Fuck the man

Nu blev jag efterhands-irriterad.
Det är ORIMLIGT!
Jag

HAHAHahahahhAHHAHAHHAHAH jag nös nyss mitt livs bästa nys!!?!?!!!!
Epic. Diksor blev så rädd att han sprang ut från rummet.
Jag hade massa snusigt saliv i munnen och visste inte vad jag skulle göra, så i panik försökte jag hålla andan och bara nysa genom näsan.
Istället lät jag som en skogstokig elefant och allt flög ut ur min mun. Som en liten luftbomb i munnen.
Hahahahaha.
Måste torka av skärmen. usch.

Bra bra. Nu blev jag glad igen.
Saknar förvisso människor. Människa. Jag saknar människa.

Imorgon måste jag till farbbror doktorn igen. Han kommer förhoppningsvis amputera min hals och knäcka till mitt brutna lillfinger.

JUTTE JUTTE! Katherine Moennig är med i en ny serie. Tree rivers. Jag är så peppad!
Livet återfick sin mening. amen.


Kommentarer:
Postat av: pubes

Men gud! jag nös en jätteimponerande nys igår också!! min var inte lika äcklig som din, men jag blev impad av den ändå!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits