inferno

Min absolut värsta mardröm besannades.

BAJS. Bajs överallt.

Jag tar mig friheten av skriva om texten till den fantastiska Bajs i bastun av Tunnan och Moroten för att beskriva vad som utspelat sig i vårt annars så fridfulla hem:

en dag
när mormor och jag
satt och såg på tv. Det var fett
då kom en ljud från vår toalett
de låg skit på golvet och taket
de va smetat bajs på väggarna
de låg skit överallt
de lukta bajs i korridoren
skiten låg överallt
vi halka!
vi ramla! vi halka på skiiiiiiten
vi ramla ner i skiten
de lukta skit
hela vårt huset va full me skit
vi halkade
vårt hus va fullt me skit
SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAA
skit

Stopp i avloppet
, go' vänner.

Stopp i avloppet. Jag är inte längre rädd. För någonting. ..förutom bajs, förståss. Mer än någonsin.

Kommentarer:
Postat av: pubes

love that song!!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits