Hej Skellefteå Kommun.

Jag undrar om det finns någon övervakningskamera uppsatt runt torget Skellefteå?
Jag skulle gärna vilja ha bilderna skickade till mig då jag promenerade rakt över torget för att sdan tvärstanna och slå mig för pannan och först tyst för mig själv säga '..nejmen vad i..' och därefter skrika (inte säga högt utan skrika) ..' men jäVLA FITTA!?!?' varpå jag virrade omkring fram och tillbaka och i panik började ringa runt till mina närmsta vänner för att få någon att hälla min förtvivlan över.


Jag är samtidigt glad och tacksam för min uppfostran. Att jag är den jag är och är stolt över det.
Att jag gjort mina misstag och lärt av dem. Att jag levt mitt liv som jag gjort utan att ångra något.

Därför kan jag idag skratta åt min själv då jaf skickar ett sms till fel person.
Det kan jämföras med att jag skulle råkat skicka ett sms med texten 'WOHO! IKVÄLL SKA JAG BASSHUNTERKNULLA SÄNDER HELA MIN LÄGENHET MED EN TOTAL FRÄMLING!' till mamma eller pappa.

Men det var inte riktigt så. Det var lite värre.

HAHA!
kul...

Tack min älskade, aktade Glas för att du skrattar ihjäl dig med mig (och till viss.. eller tja.. ganska stor del. Gigantisk till och med .. åt mig).
Jag älskar dig.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits