Vill du?



Alltså.. Lila, the sponsor. Hellz to the yeah!
Jag grinar lite. Och kommer nästan (nej, det krävs inte så mycket nu i dagarna.. 5 månader snart. BOOYAH).
Så bra är de tillsammans.

Dexter & Lila sitting i a tree
K-I-S-S-I-N-G

Rotade fram en sopsäck fylld av brev från alla mina brevizar.
Här är några utdrag från de brev jag vet att jag inte svarade på:

'Tjaba!
Jag är en 11 snart 12 vårar och vill gärna vara din häst-brev-polare för jag har nämligen två hästar själv.
[...] P.S. Jag är en trogen breviz och jag kommer att skriva på brevpapper. D.S.'

'Hejsan! Mitt telefonnummer är --- Jag har 27 brevisar. Mina brevisar heter [...]
2 brevpapper senare: 'Har du djur? Isåfall säg vad dom heter.'

'Hej Maria!!!! Jag är en tjej på 12 år och vill järna brevväxla med dig. Mina idoler är Gyllende Tider, Celin Dioe m.m'

'Hej Maria...... Jag heter Malin och är 10 år och undrar om vi ska breväxla? Intresen: cykla bara och min kanin. [...] P.S. Skrev hälldst tillbaka.'

Hittade också ett maskinskrivet brev från Maja baja och Teres fes:
ja hejzan det är maja som talar. nu k ska m
aa
aria läse dette naga
ja tymaja anderback tycker att vi ska göra notingkul int'för att det här är jette tråkigt men äa dådet vore kul att gör
göre någe anna eller vadd tycker ni min atityd

1 vi slutar med det her
2vi gå ut eller not ing
bye bye neybyebeyeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhkkkkkkkkkkkkkkmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaa

Mm. Barn.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits