en liten del

Resan till Ibiza var en resa till Gotland.
VI HADE ROLIGT. Stannade därefter en vecka i Stockholm. Därav radioskuggan.
..eftersom internet inte finns i vår huvudstad.

Under turnén har jag saknat tre saker: att bajsa när jag känner för det, att sjunga högt och att ha sex.
Visst fanns där närhet till både fungerande toaletter, melodier och penisar.. Men inte nära nog.

sååattee..

En natt drömde jag om spotify. Jag drömde att det bara fanns två platser kvar och sen skulle spotify vara slut.
Då vaknade jag av att jag kom.

Jag vaknade av att jag fick orgasm.

!?!?!

Det har hänt kanske.. tre gånger tidigare. Evvah. Och då av legit reasons och förklarliga drömmar. Men panik över spotify? ..Jahh!

Det var skämsigt eftersom jag delade säng bredvid en kompis.
Men det är kul nu.
Tror jag? Eller är det bara TMI?


Jag sjunger iaf nu. Och bajsat har jag gjort.

TURNÈNS KÄNDIS: kanske Cue
TURNÈNS DRYCK: sånadäringa irriterande små öl på burk. Alla sorter. Typ.
TURNÈNS MAN: Maria Karlsson
TURNÈNS KVINNA: Fru Sidebo med sina vingar och tröstande sms. Eller Bodil. hihi.
TURNÈNS DISS: 'Vem fan har ett förnamn?!'
TURNÈNS MUSKEL: men lillhjärtat såklart.
TURNÈNS LÅT: allt hårt! ..och drum 'n base (?)
TURNÈNS PARTYPLACE: HEMMA HOS OLA!
TURNÈNS PLAGG: Det lånade plagget. Eller det allestädes illaluktande.
TURNÈNS REPLIK: Jag fuillkomlig joooovlade
TURNÈNS SJUKDOM: Koprofobi
TURNÈNS KÖP: Gjorde definitivt inte jag.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits