Nemesis

Nu gör jag sådär igen; undanhåller information.
Det är för allas bästa. För de få som fått information har det inneburit smärre hjärtattack.
Eller åtminstone att de gapar och det är jobbigt nog.
Så jag berättar inget nu.

Kanske om ett par månader. Eller fyra år.

Önskar mig för övrigt mig själv till Halmstad eller Umeå och allt värdefullt som finns där. Förbannar mig över de skogar som inte vet hut och har sönder något av det viktigaste som finns i mitt liv.

...det? DEN!

Och på tal om den/de/Henne m.fl.




Så satt jag och tänkte på allt som är kras
Så kom jag ju på; allt i min värld är Glas

Kommentarer:
Postat av: linnea

MEN GUUUUD JAG DÖR AV NYFIKENHET!



sedan borde jag ringa dig och höra hur du mår för vilhelmina är så litet att rykterna sprids ända till Västerås, dock av släkt så då räknas det kanske inte. Vi får se vem som hinner ringa först. Arne eller Barnane.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits