Love, sex, magic

JAG ÄR KÄR!

Not.

Jag är fortfarande upprörd över kisskommentaren.
Alltså.. vaffan?
Drick ditt kiss då, kiss-lover! Kiss-freak. Kiss... tant. Tönt.
ÅÅÅhhhh!



Vem knullade du med senast och varför?
Det minns jag inte. Det var 4 månader sedan och det är hemligt. Det var en kändis. Det var Daniel Westling. Jag är oskuld. Jag vet inte. Hej då.
Är du kär?
Kanske. Nee. Hehe. Jo. Ja. NEJ. Nej.
Har du spottat någon i ansiktet?
Ja. det är klart jag har.
Roligast denna vecka:
Renarna! Johanna drog med mig, Wiking och Karro för att kolla in hennes helikopter-pojkväns jobb då de skulle valla renar över älven. Renarna ko aldrig. De var för trötta. HAHA!
 

Nödvändig kändis:
bajsmannen
Vem ska du gifta dig med?:
En sÖtIz
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna?:
Ja, i bajsmannen
Är du med i nåt crew?:
O.G.
Vad har du på dig idag:
Sarong
Varför blev du arg senast du var det:
Men för att kiss är äckligt vare dig det är rent eller inte.
Var är du nu:
På höskullen där jag ligger med SöTiZ och handmatar honom med spagetti. *lOvE*
Vad ska du göra i helgen:
Joppa okk minkla.
Är du romantisk: JA! Ååh. Jag är mysig med finess. Rolig och charmig. alltså.. oj oj OJ. Jag är så romantisk att..okej såhär: jag får folk att gråta.
knark:
INGEN KOMER ATT FÅ VETA OM DET FINNS I MITT KISS IALLAFALL!!!!!!! Jävla kiss.. NEJ, jag knarkar inte men komer föralltid vara misstänkt.
vilket är ditt favorit-tevespel?:
Call of duty 4
vad tycker du är snyggt?:
Skägg, tatts och muskler. Manlighets-fas'n, hallå!
Hur ser dagen ut? Den såg ut såhär:


Shopping, blodprov, träning med abs-master, dusch m. tillbehör sen somnade jag på altanen och brände mig så inni..

herrah!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits