someone messed with my perfection




Det känns inte alls bra och jag ber om ursäkt till er som drabbades av mitt humör. 
Jag tänkte messa lite med siffrorna nedan. The messer becomes the messee!

Om mig
1. Namn (För & Efter): Maria Messias
2. Smeknamn: Marran
7. Tycker du om att sjunga i duschen: Ja. Eller jag gillar att sjunga i hel vårt hus. Det är lite så vi kommunicerar, nämligen.
9. Födelsedag: 21 MARS!!!!!!!!
10. Stjärntecken: vedor
14. Vad söker du i ett förhållande? en medsnusare
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Lamborghini Gallardo LP560 Spyder

Favorit frågor 

20. Favoritlåt: Melissa Horn - som jag hade dig förut
23. Skådespelare: Madsis
24. Skådespelerska: Tuvis
25. Mat: Den jag slipper laga själv
26. Favoritnummer: 2009.
30. Planerar du att skaffa barn?: Njae!
31. Vill du gifta dig?: Inte vad jag vet
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: NE
36. Är du förälskad?: lite kanske. sorgligt men mysigt

Välj det du tycker bäst om 
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: MEN VILKEN TÖNTIG JÄVLA FRÅGA JAG ÄLSKAR ALLA
40. Rosa/Orange: grön
41. Festar/Sitta hemma: kombinationen av de tu
42. Sommar/Vinter: Vinter i norr, sommar på söder
43. Dag/Natt: Nighttime
44. Hänger/Tar det lugnt: Ta det lugnt
45. Tråkigt/Roligt: Att har tråkigt är det bästa jag vet.

Om dig som person 
48. Konstiga meningar du använder dig av: Misshandla mig!
47. Vilken skola går du i?: I södertörns skola
49. Vad tänder du på?: skägg och läppstift
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: 2 km. MAX. 
51. Hur skum är du?: absolut!
55. När grät du sist?: Igår! Allt sög!
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller tjejer/killar?: eeeh? Va?
57. Är du glad?: ptja. visst. 
58. Varför?: varför inte.

60. Kärlek eller lust?: lööööv
61. Silver eller guld?: Silver.
62. Diamanter eller pärlor: diamanter
64. Har du någonsin badat naken?: MAN SKA INTE VARA NAKEN!
65. Sover du med gosedjur?: Jag sover med Brumma.
64. Har du några piercings?: septum 
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: gröna militärkallingar och en svart träningstopp
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: vänner soundtracket
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 3207

70. Vart vill du åka på din smekmånad?: livet är en smekis
71. Vad är det mest romantiska du vet: Spontanitet.
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: min spegelbild i deras ögon
73. Favorit sport ?: H-O-C-K-E-Y-HOCKEY!
74. Vad gör dig glad?: en bra hormonbalans
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: jävla äckelglasögon
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: bestäm dig själv, på enaste gång!
78. Har du vunnit något speciellt pris?: värdsbästast
79. Vilka är dina framtidsplaner?: Jag ogillar framtid

80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: MEN SKOJARU?! diagnos okänd.
82. Över telefon eller personer emellan?: inget
83. Kramar eller pussar?: kramiZar och hångel
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: men familjen
86. Har du några fiender?: fo sho!
87. Vad är du mest rädd för?: Andras död.
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: fame! I wanna live forever!

90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: alla och paris hilton
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: Dö.
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: jag pratar inte med folk jag inte tycker om.
94. När känner du dig som vackrast?: I Någons sällskap
95. Har du några husdjur?: JAG VILL HA EN SJÖHÄST
97. När var det sist du var ledsen?: i går *sNyFt*


Kommentarer:
Postat av: mari

39. Pojkar/Flickor: MEN VILKEN TÖNTIG JÄVLA FRÅGA JAG ÄLSKAR ALLA



hallå, har du aldrig hört talas om killbaciller?





73. Favorit sport ?: H-O-C-K-E-Y-HOCKEY!



bleh!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits